Hemma match!

AIK hemma idag, inget av lagen har något att spela för.. AIK går direkt till kvalserien och för IKO är det färdigt spelat, fy så tråkigt!!! =(

Men blir att pallra sig till Arenan iallafall, vore ju gött o vinna så att vi ändå hade klarat kontraktet om huddinge vunnit..

Morin är som sagt borta resten av säsongen, surt att han inte ens minns sitt första mål i IK, och jag är grymt sur på han som satte in tacklingen. Tycker att det är riktigt jäkla onödigt att göra en sån sak överhuvudtaget men att göra det när man leder med 6-2 och knappt tio min kvar av matchen känns ju riktigt jävla idiotiskt!

Senast vi spelade mot AIK gjorde vi en av våra sämsta matcher, satt hemma och kollade på s24 och jaa, då var vi bedrövliga! men hemma spelade vi ju ut dom och jag minns hur jäkla lycklig jag var efter den segern! hoppas att vi kan ta tre pinnar ikväll!

väl mött i Arenan!! Jag älskar IK Oskarhamn!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: