vill du skriva i bloggen?

Tycker att det är riktigt svårt att tippa inför kvällens match.

IK var det bättre laget i Tisdags och skulle haft med sig alla tre poängen. Men Sundsvall gjorde ändå en stabil insats och kunde mycket väl få in någon puck där i andra perioden.

Hoppas verkligen att killarna ger allt och lite till nu de här två sista matcherna innan jul. Sen får de käka julmat och vila hur mycket de vill bara de är fit for fight sen igen.

Två veckor efter Nyår så flyttar jag ifrån mitt kära Oskarshamn igen.. ska åter igen till Göteborg och plugga. Därför undrar jag om det finns någon här som läser bloggen var och varannandag om denne person kan tänka sig att blogga ihop med mig.

Jag kommer ju inte kunna gå på lika mycket matcher som jag gjort nu men vill ju ändå blogga så gott jag kan om laget i hjärtat. Speciellt nu när det känns som att det flyter på rätt bra.

Men som sagt, vill någon som kan gå på de flesta hemma-matcherna blogga så vore jag rätt tacksam.

släng in en kommentar så löser vi det.
Det är ju inte förrens två veckor efter nyår så det finns ju tid kvar.

//Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: