snart slut

Snart är juluppehållet över.. känner att uppehållet verkligen kommit lägligt.

Det har inte varit någon super höst vi har fått bevittna, snarare tvärtom. En höst fylld med uddamålsförluster och ett X antal spelare som kommit in i truppen. Samtidigt som förvånadsvärt få personer fått lämna.

Nu i vår hoppas jag på uddamålssegrar.. samtidigt vet vi att spelare kommer få lämna laget.. vilka vill ni ska lämna?

Idag är det självaste julafton, återstå att se hur mycket supporterprylar som ligger inslagna under granen iår.. =)

Tråkigt att jag inte har så mycket update på vad som händer i klubben just nu.

MEN hur många är mätta på julmaten och vill dra upp till Västerås på söndag?!!
Jag är lätt på att åka upp. Hör av er om ni själva ska dit eller vet någon som är sugen att åka upp eller om ni vet någon som rent av ska åka upp!


Ha en riktigt trevlig julhelg.. innan helgen är över ska vi ha 3poäng!

//Robin

Kommentarer
Postat av: löjjan

Jag ska till västerås vi e 3 i min bil ska du med??

2009-12-26 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: