se målen mot sundsvall!! + intervju med guter

Tyvärr har jag den lägsta uppkopplingen eftersom att jag har en kass mobil.


Här kommer iallafall målen.. svårt att se men ändå =P

0-1 O.Andersson
0-2 M.Guter
0-3 N.Jadeland
1-3 J.Palmebjörk (vet inte va ni tycker.. svårt att se också men tycker att det är spelare i målgården.. dock svårt att se och Rautio verkar inte klaga.)
2-3 H.Thegel
2-4 M.Guter
2-5 J.Sjödell-Wiklander
(fick tyvärr inte det sms:et)

som sagt är det väldigt kass kvaliteé men det är väl bättre än inget?

Vill ni se målen från Sundsvalls "mittnytt" så hittade jag en länk ditt också. Inte alla målen men ack så mycket bättre kvalité. Lägg förövrigt märke till programledarn. Snacka om skön snubbe!
Repotaget om Sundsvall - IKO hittar du 5min in här

En intervju med Guter efter matchen finner du här

Ha en underbar kväll nu kära IK vänner! vilken härlig seger!! MUMMA!!!

//Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: