"förlorar hellre med ekroth i båset än salo"

In med Peter Ekroth och det är nu!!

I mina ögon kan Tommy Salo slänga sig i väggen, det är riktigt tråkigt att han gör såhär.. Vad förväntar man sig när man ligger sist i botten och nästintill sitter fast?! tråkigt tråkigt tråkigt! Hade verkligen större tankar om den killen..

Att Dag Larsson följer efter är också för mig jävligt konstigt.. bara för att det är motgångar just nu så lägger man väl sig inte ner och dör?! Men det är precis vad dessa herrar har gjort.. I mina ögon. Det är så jävla lätt att packa väskan och gå, fy fan! Sen har Dag Larsson gjort ett riktigt hästjobb för IK det säger jag inget om, och det ska han vara stolt över.. tycker jag. Han har fått den här klubben att växa ordentligt. Just därför förstår jag inte varför han lägger av? Jag ser gärna honom som ekonomi ansvarig eller något.

Släng ut kanadesarna, ta hem Per Svensson och starta om från början. Bygg ett lag, få in hjärtat i klubben.. Hjärtat vet vi alla att Peter Ekroth sitter med, "jag förorar hellre med Ekroth i Båset än Salo" sa en väldigt god vän till mig nyss.. Jag kan bara hålla med honom. Kan inte Ekroth få laget att tända till upp mot öronen mot Troja på fredag, ja då kan fan ingen det.. det borde alla Oskarshamnare veta vid det här laget.

Frågan är ju om styrelsen vågar ta in Ekroth?, vill Ekroth tillbaka till Oskarshamn?.. Håller han oss kvar och får kicken igen?!

ska bli riktigt intressant att se hur det här slutar.. läste nyss en artikel om Nybro. Där det inte ens var knappa 500pers i senaste hemmamatchen.. Måtte inte det hända oss..

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: