På lördag!

Är det dags för IK Oskarshamn första träningsmatch!!

Leksand står för motståndet och jag tror faktiskt att vi åker på rejält med stryk, något annat finns inte.. Vi är som sagt tippade att slåss för vår överlevnad den här säsongen, jag har heller inga invändningar emot det. För jag tror att det kommer bli exakt så.! Vi kommer få tampas med Sundsvall, Borås och Bofors.

Fanns några spelare som imponerade på mig igår, Sjödell Wiklander och Jim Nordh. Nybeck va tuff precis som vanligt och han kommer få sitt genombrott iår tror jag. Jadeland var också härlig att se!

Dock tycker jag att David Rautio såg förvånansvärt nonchalant ut.. men vad vet jag, kanske är hans spelstil att se ut som han gjorde, på uppvärmningen släppte han dock rätt många puckar förbi sig, men som sagt detta var första ispasset och man kan inte dra några som helst slutsatser utifrån det.. även om jag precis gjort det. =P

Annars var det kul att höra Tommy Salo berätta om "hur vi ska köra skiten ur dom".. frågan är om inte publiken missuppfattade vad han egentligen sa.. för jag tror att Salo kommer köra skiten ur vårt egna lag!

den 13:e är det dags för första träningsmatchen på Arena Oskarshamn mot VLH som ser grymt starka ut iår.. så vi får väl hoppas att vi krossar Visby/Roma med stora siffror för att få lite självförtroende..

Kul att så många hittade till AO igår.. trotts att det kostade en peng! Imponerade!!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: