Match pågår.

I Karlskrona, finns ingen onlinerapportering någonstans vad jag kan se..

matchen mot lakers va väl inte direkt någon supermatch, men man kan inte förvänta sig annat nu när det fortfarande är träningsmatcher. 80spänn va dock lite väl saftigt pris för en träningskamp.

Tycker dock att vi börjar matchen bra, sätter press på lakers popcornsmix men de får ändå första målet.
Oscar Andersson var ibland lite väl kär i pucken och påminde lite om en viss Ryno när han var här, hoppas på mer kollektiv även från hans sida. Löfberg ser bra ut, Sjödell-Wiklander likaså och Nybeck är en klippa att se. Andra perioden är vi det klart bättre laget, tredje är lakers bättre och jag satt och funderade över att det är ju vi som ska vara starka och orka, inte lakers.

1000personer på matchen, inte mycket liv varken från vår eller motståndarnas sida. Om det är så som kommentarer skriver, att föredetta folk från MS satt på Ninos istället för att gå på match så är det ju bara förjävligt, men samtidigt är det deras val, men som sagt att dricka öl istället för att vara på matchen kanske bevisar vad det egentligen var för folk i klacken förra året.

Tycker att det är jävligt synd att det blivit som det blivit, och som sagt.. jag är gärna med och startar något nytt, hellst helt alkohol fritt eller iallafall att man ska vara nykter, en eller två öl ser jag inte som något problem i en klack.. men när det är konstant fylla varje fredagsmatch eller bortamatch så funkar det ju inte.

Jag vet inte vad det är för folk i ECU men de har ju verkligen gjort ett bra jobb med olika tifon m.m. kan de växa och bli vår nya supporerklubb så skulle jag bli medlem redan nu.

Själv ska jag säga att jag stod upp första perioden, satt ner under andra och tredje, inget jag ångrar för 5öre.

//Robin

Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Ecu är utbrytare från Moore som ville satsa på lite annat än trum trum hela tiden......

2009-08-17 @ 17:40:17
Postat av: Löjan

Vi satsar också på att befinna oss på matcherna såväl hemma som borta samt att vara i ett sådant tillstånd att vi vet vad de är vi gör.

2009-08-18 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: