16:00 bokat!

Då var det dags!!
Ikväll 16:00 är det vår tur att möta gullegull laget från dalarna.. kom ihåg de första matcherna mot Leksand.. då var det fullsatt i den gamla ladan.. tider!! Nu tycker man inte ens att det är märkvärdigt att möta LIF men som vanligt har de med sig en stor klack vart de än åker.. undrar hura många Gotlänningar som stod i Leksands klacken igår?! Mitt tips är att mer än hälften av dem va Gotlänningar, det är inte varje dag deras blåvita lag gästar deras egna land.

5-0, inte ens ett mål fick div1 laget göra och då stod inte ens Timo!

Timo står dock ikväll!! så kan bara hålla med föregående kommentar från Ruskprick att det vore riktigt najs att vara i Visby just nu.. härligt väder, Hockey, gött folk, fester och nämnde jag hockey? En tröst som hjälper mig är att på torsdag.. om 5dagar är det dags första matchen på Arena Oskarshamn.. !

Kul att läsa lite om IKO varje dag nu sedan första ispasset.. bra jobbat Nyheterna! Hoppas på en bra uppdatering av OT:s Johnny Larsson ikväll på http://OT.se/sport! Jag kommer sitta bokad framför datorn.. med en nyöppnad kall Lapin Kulta och skrika.. gör mål på Finnen!!

mitt tips ikväll.. hmm, kan bli mycket mål såhär i början av träningsmatcherna såå säg.. 3-5 till Gullet?

fler kommentarer tack! det uppskattas verkligen!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: