Snackar inte skit om Nordh

Endel har nog missuppfattat vad de flesta av oss IK fans tycker om Jim Nordh.

Personligen tycker jag att det är roligt för honom att han skrivit på ett tryout kontrakt med oss, grejjen är väl att alla (jag) går och väntar på den där speciella signaturen, den där signaturen som får en att luta sig tillbaka och tänka "hmm, det kanske kan gå vägen iallafall"..

Den signaturen stavas inte Jim Nordh, men heller inte någon annan av junisarna som signat..

Jag tycker att det har varit sånt himla snack om "den där" signaturen och nu verkar det rinna ut i sanden.. som sagt. För första gången kan man inte säga om vi har ett bra lag på isen eller inte iår, och jag tror att det precis som ifjol kommer gå väldigt uppochner.. det är inte svårt att ladda för en match mot Malmö/Leksand inför nästan fulla läktare hemma i Arena Oskarshamn.. men att vara lika motiverad när Bofors kommer hit och det är max 2000/1500 på läktaren, ja det blir tuffare..

såg förresten att Lejonet är ledigt.. men CG skriver ju att han inte är något för oss ändå.. han är ju både gammal och dyr.. kontakta honom och hör er för!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Tycker som du. Det är väl bara CG som inte fattat jargongen.

2009-04-16 @ 18:29:58
Postat av: sara

Godkväll =)

2009-04-16 @ 18:41:10
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: