Klacken

KFF har inte börjat säsongen så starkt som man kanske hade hoppats, nu blev de tydligen "utbuade" på skansen senast.. och om det var mycket eller inte kan jag inte svara på då jag själv inte var på plats.

Att publiken reagerar tycker jag dock är helt normalt.. sen att det redan buas redan efter 4 matcher kanske inte är så bra...

Men det här med buandet får mej att tänka på när Moore-Support drog upp en banderoll "Dags att lämna skutan styrman" eller något liknande... kan ha varit ECU också och inte MS.. har inte så stor koll där faktiskt.

Vilket jäkla liv blev det inte då? Vissa klagade väldigt högljudligt över banderollen.. att det var personangrepp och allt möjligt skit.. Personligen blir jag jävligt irriterad på folk som sitter och klagar.. ja dom klagar något så förbannat trotts att de inte sett en enda match live.. bara läst om det i tidningarna!

Som den här musikern eller va han va, han tyckte ju att publiken verkligen svek och att det är nu de behöver stödet o bla bla.. men själv var han egentligen inget KFF fan.. men de låg ju nära så då hejjar man ju lite.. Varför då ens nämna KFF och deras publik i sin blogg?! skriv musik istället din fjolla! (tänkte jag då)

Sen reagerade jag på en av kommentarerna också.. det retade mej nästan ännu mer tror jag. För då skriver personen att klacken var ju så himla dålig och det var ju knappt något folk i klacken och det var ju så dåligt.. och står man i klacken så ska man ju skrika o bla bla vad han beklagade sig över den där klacken!.. och så får man läsa den sämsta meningen av allt.. som egentligen förstör hela hans inlägg "själv så står jag ju inte i klacken men..." Nää då blir det bara oseriöst.. inte för att man är mer seriös för att man står i en klack men man blir ju förbannad när folk skriver så!

Men idioter finns det ju överallt.. vissa anser nog att jag är en idiot.. undrar förresten när jag får några citat från bloggen in i OT.. vore ju inte fel med lite publicitet!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Har också läst kommentarerna och måste säga att det är lite märkligt att skrika på Nannes avgång efter endast fyra matcher när han var Gud förra säsongen och bärgade SM-Guldet.



Håller med angående snubben som hade åsikter om klacken men inte själv stod där. Men att han inte har alla indianerna i kanoten ser man ju redan på bilden han skickade med.

2009-04-21 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: