Inget nytt

Seriöst.. har suttit framför eliteprospects, barometen OT sporten, CG bloggen + ikoskarshamn.se näst intill konstant idag..

Hade förväntat mej värsta PM:et publicerat på CG-bloggen där MINST två spelare skulle vara klara.. tydligen träffade Daggen någon spelare idag som han trodde skulle skriva på... antingen dök han inte upp eller så tog han inte tag i pennan för att signa helt enkelt..

Kimby är klar för Almtuna, kul för honom, ville ändå inte ha honom här. Det jag är mest nervös över är nog att Eetu skriver på för clownerna, det vore bland det värsta som kan hända tror jag..

vi fick ju någon lhc junior igår också förresten, och jag vet faktiskt inte...

..ifjol hade vi ju jäkligt många juniorer, eller aa unga killar iallafall men frågan är om det var så många unga talanger som det verkar vara iår, känns ändå riktigt riskfyllt detta.. antingen så blir det succé eller så floppar vi totalt.. tror faktiskt inte vi hamnar någonstans mittemellan.. antingen blir det toppen eller så åker vi ur.. så känner jag just nu iallafall.

Den som bär det tyngsta ansvaret heter iår Tommy Salo.. undrar om han kommit hem från semestern ännu...

//Robin

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Intet nytt bortom västfronten. Inga gammelgäddor bara smålöjor.

2009-04-15 @ 01:13:13
Postat av: Löjan

Inget fel på löjjor förvisso...men jag önskar ett eller ett par starkare namn.

Jim Nordh från vimmerby ryktas.....herregud...

2009-04-15 @ 08:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: