Freesbe, långt ifrån hockey!

Nej Stefan hade ju inte någon av sina bästa matcher igår, jag som skrev att han "med basta" skulle stå mellan stolparna. Men att säga att det är kris på målvaktsfronten tycker jag är att ta i.

Honken tycker inte jag har levererat som man hade hoppats (begära?) av en så pass rutinerad målvakt som han är, och med de pengarna... Nej jag tycker inte att han förtjänade guldmasken eller va det nu hette, som ett pris för årets bästa målvakt.. Han har INTE imponerat på mej i frölunda då jag sett honom.

Dahlberg, Liv, Gustavsson och även Markström tycker jag är målvakter som varit rätt grymma iår.. alla (i mina ögon) bättre än honken..

Hv71 och deras André Petersson som det ryktades om att vi skulle få låna.. han har skrivit på från J20 upp till A-laget.. hmm kanske att vi får låna honom nu iår istället, bara några matcher sådär.. har fortfarande rysningar från "Tedenby tiden".. de 13 matcher som han gjorde har gjort att han har blivit "en av oss" på något sätt.. sen att han går ut i tidningen och säger att det är Oskarshamns förtjänst att han är där han är idag gör ju att man nästan får tårar!

Förresten.. när ja ändå skrev om Ceska Cup.. (ni får gärna stava åt mej) så var ju den tuneringen, precis som alla andra Euro Hockey Tour turneringar helt sämst.. tycker inte att spelarna visade någon vilja direkt.. sen att en VM plats stod på spel, verkade egentligen ingen bry sig om.. tråkigt tycker jag.. om du frågar mej.

Idag blev det Freesbe igen,, dock gick det inte alls lika bra. Kände mig seg och kastade som en sopa.. trotts detta ryckte jag upp mig och leder nu med 8-3 i matcher mot min ärke rival.. (som förövrigt inte är ett dugg hockey intresserad)


Väl mött!
//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: